سفارش تبلیغ
صبا ویژن





























ورد سحری

همایش وبلاگ نویسان قرآنی هم برگزار شد که البته به طرز فجیعی با وبلاگ نویسی دینی و درد دلهای وبلاگ نویسان مخلوط شد و طعم خوش معجون حاصل رو فقط بلاگ داران چشیدند .

در باب وبلاگ نویسی قرآنی عرض کنم که کمبودات فراوان است و وبلاگ های موجود هم اغلب خشک و رسمی هستند .دو دلیل میشه براش ذکر کرد .

1-    از ترس تحریف قرآن کمتر میشه با آیات و تفاسیر بازی کرد و نظر داد و نظر خواند . اغلب وبلاگ های قرآنی به نقل تفاسیر و ایات موجود می پردازند که خالی از جذابیت برای خوانندگان هست .

2-    اگه وبلاگ نویس دغدغه موضوع وبلاگش رو نداشته باشه نمی تونه ارتباط موثری با خواننده اش داشته باشه . وبلاگ نویسی دینی هم دقیقا به همین معنا هست . یعنی وبلاگ نویسی که دغدغه دین داره و اونو توی وبلاگش به زبان خودش منعکس می کنه .

ولی یک حافظ قرآن به علت اینکه انس بیشتری با آیات قرآن داره و هم چنین این آیات نورانی با روح و جانش پیوند خورده می تونه وبلاگ قرآنی جذاب و در عین حال مفیدی داشته باشه . چیه چرا نگاه من می کنید؟! گفتم با روح و جانش پیوند خورده باشه نه مثه من که بخواد به زور لینکشون کنه!!!

 اما نمی دونم چرا حفاظ این قدر تو این مسیر سست هستند ؟ باز اینم دو صورت داره . یکی حافظانی که وبلاگ ندارن و دیگر وبلاگ هایی که نویسنده شون حافظ هست ولی به روی خودشون نمیارن . که از هر دو گروه انتظار بیشتری میره خاصه گروه دوم که من به شخصه پنج الی شش وبلاگ با نویسنده حافظ می شناسم . دستا بالا وگرنه لو می دما !

کله سحر میخواد در این راه پیش قدم بشه . از همکاری تمام حافظانی هم که در نت حضور دارند یا ندارند به گرمی استقبال می کنه .

خدا زیادشون کنه!

 


نوشته شده در شنبه 85/7/1ساعت 2:5 عصر توسط سحر| نظرات ( ) |