سفارش تبلیغ
صبا ویژن





























ورد سحری

از قضا اون حضرت آقا حافظ قرآن هم بود اما شدیدا معتقد بود زنها آفریده شدن که به مردها خدمت کنند. جالب اینکه نظرش رو با صریح ترین و تندترین کلمات هم می گفت. منم نه گذاشتم نه برداشتم جلو همه وایسادم باهاش به بحث کردن. حالا بقیه می خواستن طرف کوتاه بیاد من همینطور که بشقاب ها رو از ظرفشویی در می آوردم و خشک می کردم می گفتم نه بابا بذارید حرفش رو بزنه. تازه بحثمون گرم شده!
اینقدر بطلان عقیده اش برام روشنه و هزار و یک دلیل دارم براش که دوست داشتم تا آخر بحث رو بریم. با اینکه از صبح سرپا بودم و کار خونه و درس و جلسه و آشپزی و ازین کارا داشتم اما فک ام تازه قوت گرفته بود!

این حضرت آقا که برای خداحافظی مکه خدمتمون رسیده بودن می گفتن که الان ببینید همه زن ها دارن به مردها خدمت می کنن و خدا هم به خاطر خلقت حضرت آدم به خودش تبارک گفته و زنها هم که ناقص العقل هستند پس این مرد هست که اشرف مخلوقات هست نه زن!

توی بحث ها اگه فوری بعد از نظر طرف بگید نه من حرفت رو قبول ندارم خب اونم موضع می گیره. منم خیلی با آرامش گفتم که بله زن ها ناقص العقل و کامل الاحساس هستند ولی مردها هم ناقص الاحساس هستند و تازه  کسی هم نگفته کامل العقل هستند! اگر نبود احساسات کامل حضرت زهرا و حضرت زینب سلام الله علیهما هیچ وقت عاطفه تاریخ جریحه دار نمی شد. اگر مادرها می خواستند عاقل باشند هیچ نوزاد پسری مرد نمی شد.

اون آقا معتقد بود زنها فقط وظیفه دارن به مردها خدمت کنند و کاری نیستن که مردها از انجامش بر نیان. البته نمی تونست ادعا کنه مردها می تونن بچه دار هم بشن اما اشکال کارش این بود که فکر می کرد بچه دار شدن فقط یه کار نهایت 9 ماهه هست نه یه پروسه عمرانه!

در پایان بهشون گفتم وقتی رفتید مکه و سعی صفا و مروه به یاد بیارید چندین قرن هست همه مردها دارن کار احساسی نه عقلانی یه مادر رو تکرار می کنن.

گفت: خب اونم به خاطر فرزند پسرش این کار رو می کرد.

د به رو!


نوشته شده در یکشنبه 89/4/27ساعت 10:11 صبح توسط سحر| نظرات ( ) |